In Flagstaff (07-05-2009)

Een extra ingelaste dag.
In het motel naast ons zit een groep van ca. 15 Nederlanders die de route 66 doen op de (gehuurde) motor. Om 7.30 vanochtend vertrokken ze in formatie. Toch wel indrukwekkend. ’s Avonds kwamen ze wat minder gedisciplineerd terug. Maar ja, na zo’n dag op de motor. Overigens keurige lui, geen overlast.
Na goed ontbijt en skypen op weg naar down town Flagstaff.
Het stadje wandelend verkend. Keurig stadje met enkele historische gebouwen en een redelijk gezellig centrum maar niet opzienbarend. Later nog wat gereden, o.a. naar Walnut Canyon en de Sunset Crater. Nog een ritje over een wat ze noemen een primitieve weg door een bosachtige omgeving gemaakt. Nog even in een shopping center geweest waar we (goede) koffie hebben gedronken en waar je in luxe fauteuils kon zitten en gratis gebruik kon maken van wi-fi. Voor de rest rustig aan gedaan.
Morgen een tweede ronde in de Grand Canyon, nu de oostkant van de zuid rim.

3 Reacties to “In Flagstaff (07-05-2009)”

  1. Leo Says:

    IK vind de opmerking over ‘goed koffie’ wel erg leuk. Herinner mij die bakken slootwater in de States ook nog wel…brrr..

  2. rob the man Says:

    Hoi Han,

    Het is allemaal goed te doen op kantoor. maak je maar geen zorgen. In ieder geval tot eind van de maand hou ik het wel vol. Dus genieten maar daar in de States.
    Vandaag heb ik niet genoten van de fantastische koffie op kantoor. Vanmorgen was ik thuis en vanmiddag heb ik de afscheidsplechtigheid van de man van Mieke bezocht. Bert is afgelopen zondag al overleden (het ging allemaal erg snel op het laatst). Mieke was erg sterk en kon zich gesteund voelen door de vele collega’s die aanwezig waren.

    Hartelijke groet, Rob

    • hanvanaalst Says:

      Hoi Rob,
      Je voell je een beetje beschaamd hier lekker vakantie vieren en dan die situatie vaan Mieke. Wilje bij gelegenheid haar condeleren en sterkte wensen van me.
      Ik weet nu even niets meer.

      Groeten,
      Han

Geef een reactie

